12 Haziran 2012 Salı

Beni Affet 173.Bölüm İzle - Youtube Fragman İzle



Beni Affet 173.Bölüm,Beni Affet 173.Bölüm izle,Beni Affet 173.Bölüm seyret,Beni Affet 173.Bölüm canlı izle,Beni Affet 173.Bölüm canlı seyret,Beni Affet 173.Bölüm tek parça,Beni Affet 173.Bölüm tek parca

BÖLÜM DETAYI - 173. Bölüm Fragmanı Beni Affet 173. Bölüm Özeti Behlül’ü takipte olan Cüneyt Feride’ye Oktay’ın yalan söylediğini kanıtlar. Gerçekten haberdar olan Feride Oktay’a bunun hesabını sorduğunda alacağı cevap ne olacak? Bahar ve Kemal’in her an kavuşacağının endişesi ile deliye dönen Berat’ın Bahar’a yeni bir oyun oynar. Tunç ve Kader'in Ferman’a karşı oynadığı sevgililik oyunu Ferman sayesinde sona erer. Tunç’un isteğiyle Kader’i Tunç’a istemek zorunda kalan Ferman Kader’e duyduğu hissi daha fazla bastıramaz. Gerçeği ve Kader’e duyduğu aşk arasında sıkışan Ferman sürpriz bir açıklamayla herkesi şaşkınlığa uğratır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder