15 Haziran 2012 Cuma

Beni Affet 176.Bölüm Fragmanı - 18 Haziran 2012



Beni Affet 176.Bölüm,Beni Affet 176.Bölüm izle,Beni Affet 176.Bölüm seyret,Beni Affet 176.Bölüm canlı izle,Beni Affet 176.Bölüm canlı seyret,Beni Affet 176.Bölüm tek parça,Beni Affet 176.Bölüm tek parca

BÖLÜM DETAYI - 176.Bölüm Özeti:
Bahar’ı kaybetmemek için her türlü oyunu oynayan Berat sonunda tüm aileyi karşısına almıştır. Berat kurtuluşu yine Handan’da bulacaktır. Handan ve Berat, Bahar ve Kemal’e karşı yeniden birlik olurlar. Diğer yanda Bahar ve Kemal yeniden başlayan aşklarının eşliğinde unutulmaz bir gün yaşarlar. Cüneyt’ten ayrı kalamayan Feride yeniden şirkete dönmüştür. Cüneyt Feride’yi temize çıkarmak için hızla Selim’e yaklaşırken, Eylül olan biteni öğrenir. Selim’in ortaya çıkması Eylül ve Tunç’un geçmişteki işbirliklerini ortaya çıkaracaktır. Cüneyt’ten önce Selim’e ulaşmak için Tunç’tan yardım isteyen Eylül’ün Tunç’u ikna etmesi hiç de kolay olmayacaktır. 


Yayın Günü: 18 Haziran Pazartesi 
Yayın Saati: 17.15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder